A complaintfree world.

Hej kära vänner!
Jag lovar att mitt deppande från och med nu inte kommer märkas av!
Kan ju inte vara särskilt spännande för er att läsa om.


Igår fick jag besök av Ninnsan, det besöket blev till en 5-timmars diskution om - trumvirvel - POJKAR! Jag säger som Miranda i SATC:

Hur kommer det sig att vuxna kvinnor inte kan prata om något annat än män?

Det finns en miljard konstverk, filmer, pjäser, böcker, händelser man analyser och ändå kommer samtalen jävligt snabbt in på snoppar (och de där sakerna de sitter på, män). Jaja sålänge man har kul ska man väl inte klaga och kul hade jag verkligen igår trots omständigheterna.

Ninni övertalade mig att svälja stoltheten och höra av mig till en viss pojk och som tur var så kändes mitt hjärta lite lättare efter att jag fått svar.

Nämen sedärja!
Nu kom Ninnsan invandrandes igen :)

SEE YOU.



Drömde by the way att Gekås hade fått in hela Diors senaste kollektion, både skor, smink och kläder och sålde det för småören. Tror ni jag fällde en tår eller 2 när jag vaknade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0