FUUCKEEEERRRSSS

Hej era as.
Jag är jävligt bitter idag, anledningarna är många.
Jag har sagt till mig själv att jag ska vara ärlig i alla lägen men nu tänker jag inte vara det längre. Jag tänker vara lika falsk och inställsam som de flesta i den här staden. Ärlighet har inte gett mig ett jota.

Jag vaknade upp av en söt julhälsning idag förresten.

"Jag tänkte ge dig en bild på min snopp med en röd rosett runt om men sen kom jag på att du inte kan ta emot mms så jag nöjer mig med att säga god jul!"

Sann romantik!

Något som var mindre trevligt var att jag fick spendera nästan 4 timmar i en bil med morsan. Vi skulle till Malmö efter ett snabbt stopp i Ystad men villade bort oss i Staffanstorp. Spanade riktigt noga men såg inte Tiffany Persson någonstans. Dessutom hade Mc'Donalds stängt, min klippa jag har kunnat luta mig mot i alla väder.


Min nya diet funkar förresten!
Jag har gått ner 4 kilo på en vecka!!!!!
Misstänker dock att jag gick upp 6 kilo efter dagens julbuffé...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0