GEOTT NEUTT

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En jävla massa.

2. höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens vad jag lovade. Men jag bröt de bergis redan den 1:a januari.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen tjej iaf. Killarna vet man ju för fan aldrig.

4. dog någon som stod dig nära?
Ja..

5. vilka länder besökte du?
Grekland, Makedonien och Skåne.

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En livskamrat. Gud vilken vuxet ord.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Du, jag minns inte ens om jag åt frukost imorse.

8. vad var din största framgång 2007?
Min befodran till platschef.

9. största misstaget?
Övernattningen hos en kille jag brukar kalla för just "Misstaget".

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag bröt tummen under en instabil utekväll.


11. bästa köpet?
En natt med en manlig rysshora. Nä jag vet inte.

12. vad spenderade du mest pengar på?
Sushi antagligen. Fick nån konstig knäpp i somras där jag blev galet beroende. Åt sushi upp till 4 ggr om dagen. "DU IJEN! ÄTE DU INGET ANNAN MAT?" De är roliga de där japanerna.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja en massa saker. Alla goa kollegor, alla vänner alla söta killar man träffat.

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Hello Goodbye - Here in your arms.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det beror på vilket år man jämför med. Men definitivt ledsnare än året innan av diverse anledningar. 2008 kommer dock bli det bästa året hittills i mitt liv.

16. vad önskar du att du gjort mer?
Spättat.

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat.

18. hur tillbringar du julen?
Genom att inte göra ett pess.

19. blev du kär i år?
Indeed!

20. hur många one night stands?
0.

21. favoritprogram på TV?
Grattis världen. Jag älskar Filip & Fredrik. Jag älskar dom, jag vill ha deras barn och vakna upp mellan dom varje morgon.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det gör jag inte. Jag hatar inte folk.

23. bästa boken du läste i år?
Låt den rätta komma in - John Ajvide Lindqvist.

24. största musikaliska upptäckten?
Har inte upptäckt något musikaliskt geni. Gamla artister som släppt nya låtar och nya artister som släppt singlar som varit bra men ingen jag fastnat för sådär. Fast jag har insett Queens genialitet.

25. något du önskade dig och fick?
Ja. Fast jag får nog censurera mig lite här.

26. något du önskade dig men inte fick?
Att Johnny Depp dök upp i min trappuppgång och började sjunga Mariah Careys without you iförd tajta läderbrallor och en vit öppen skjorta. Men det är en dag kvar på året så jag ska inte vara för snabb på att säga att det är omöjligt!

27. årets bästa film?
300 eller Pan's labyrinth.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Satt och vaggade fram och tillbaka och uttalade orden "jag är fortfarande ung och vacker" som ett mantra oavbrutet i 24 timmar.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre jobb, mer sommar och definitivt en massa mer mys!

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jävligt sunkig..

31. vad fick dig att må bra?
Min man.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Johan Glans.

33. vem saknade du?
Min morbror mot slutet. Anna, Jens och K.

34. de bästa nya människorna du träffade?
Ninni, min man, Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0