Höhö

Jag kollade mig precis i spegeln.
Mitt ansikte är lika rött som Johan Glans. Jag brände det i solariet igår. Min chimpansfläck ska vi inte ens tala om. Min lugg står i en konstig båge uppåt. Mitt hår har samma färg som apelsinjuice. Jag har en finne på hakan.

Trots allt detta känner jag mig faktiskt jävligt het idag. Väldigt underligt.
How you doin-snygg är jag.

Iaf.

Middag på Pios med Emelie och Ninni igår.
Var även sväng på Gastons och morfars. Väldigt ont om folk men jag lyckades ha trevligt tack vare sällskapet :) Nästa gång blir det förfest hos mig så ska jag utnyttja min mixer och göra mojitos och goda fruktdrinkar.

Tydligen var jag jävligt snygg igår också trots min röda fejja.
Tydligen var jag så snygg att vissa var villiga att betala??
 Träffade Moneybrother look-a-liken från i somras och han sa att jag liknade Pingu.
Jag valde att ta det som en komplimang.



Dessutom fick jag reda på att jag ska på Dubbeldejt med en Dragqueen den 9:e.
Hoppas inte han är "utklädd" på middagen. Jag vill inte bli utklassad av en kille som är snyggare som tjej än vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0