I dont like the drugs but the drugs like me.

Jag har glömt att berätta att jag tog en rejäl shoppingrunda igår. Det kan låta lite beiget men det här var en speciell shoppingrunda. Det var nämligen första gången jag shoppade med hasch värt 4000 spänn i väskan. Jag som är en riktig safe player kände mig som Bruce Willis i Die Hard. Brutal, spännande och farlig. Hade dessutom ett konstigt behov av att säga Yippi ki-yeay motherfucker hela tiden. Lyckades dock begränsa det till 2 gånger. Först till en kollega och sen till kassörskan på Åhlens, fast jag sa det tyst så hon hörde inte.

Iaf så var det inte mitt hasch. Min kollega hittade det på toaletten och kom ut med till mig och sa att hon misstänkte det var knark. Jag gissade på att det var rökelse "Vad trevligt det luktar, jag får lite julkänsla!".

Vi ringde till pundarexperten Olle som fick komma och identifiera innehållet. Han klev ut ur hissen, och sa "Det är hasch" innan han ens hunnit komma runt hörnet och titta i påsen. Sen fick min kvinnliga kollega panik och ringde polisen. Jag fick i uppgift att lämna in det på polisstationen och pundarexperten Olle följde med.

När vi kom in till stan blev jag iaf väldigt shoppingsugen så vi sprang runt och kollade kläder. Påsen ramlade ut på disken när jag skulle betala inne på Åhlens fast jag tror ingen såg att det var knark.

Kom till polisstationen vid typ 7 där jag fick göra en anmälan. Kände mig som värsta Wallandern.
"Joråå det är såhär att jag hittade hasch på toan, skulle tippa på att det är värt en tjaa 3-4000. Har inga misstänkta än man jag ska följa upp spåren. Jag hör av mig när jag fått ny information" sa jag inte. Isåfall hade de nog trott att jag nallat av gottepåsen om man säger så.





När jag såg det här på tv en sen natt för ett par veckor sen skrattade jag så jag kissade på mig lite.
Jag älskar Filip & Fredrik. Jag vill vara deras flickvän. Jag vill att vi 3 ska ingå i ett eget litet kärlekskollektiv. Jag vill att de ska spoona mig på varsin sida varja natt. Varje morgon vill jag vakna upp mellan dem och inleda dagen med en trekant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0