Kid.

image54

Jävlar vad ball min lilla kusin Eric är.
Fick den här bilden av hans mamma precis.
Haha kolla hockeyfrillan, så jävla söt :)

Måste hälsa på dem i Syndey snart!

Igår hade jag besök av min kollega från växjö.
Vi åt finmiddag på Mc'donlads efter att arbetsdagen var slut haha.
Allt annat var fullbokat, onormalt tryck för att vara en onsdag.
Hann dra i oss ett par drinkar på Harrys också.

Kom hem och pratade till halv 6 på morgonen innan vi beslutade oss för att det var dags att lägga sig. Han skulle upp klockan 8 och jag började jobba klockan 10. Kvart i 10 vaknade jag och fick panikbeställa taxi. Usch det får inte bli en vana att ta taxi till jobbet. Ruskigt dyrt om man ska hålla på och steka på det sättet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0