Lista

JAG ÄR:
Blyg: Det beros på vilken situation jag är i. vanligtvis inte, skulle nog vilja påstå att jag är mer utåtriktad än genomsnittet.
Smart: Allt är relativt? Jag är hyffsat allmänbildad, bra på att läsa av människor och har känsla för logik. Sen är jag jävligt kass på matematik och teknik. Men ja jag ser mig själv som smart!
Långsam: Haha jo tack. Jag är enormt seg när det gäller saker jag inte vill ta tag i. Är det något jag tycker är kul är det dock andra bullar.
Stressad: Jag har en tendens att lasta på mig för mycket. Jag kan dock hantera det ett tag men förr eller senare brister det.
Tålmodig: NEJ.
Djup: Ja. Jag har en tendens att övernanalysera saker och gå in på djupet till den grad att allt tappar sin mening.
Öppen: jag har starkt integritet när det gäller mina känslor och problem. Delar helst inte med mig av det. Men annars är jag väldigt öppen när det gäller att träffa nya personer och att se saker från andras synvinklar.
Ärlig: Lite för ärlig..
Positiv: Ja. fast jag har mina svackor..
Rolig: Njää. Inte om man jämför med mina galna vänner. Men jag tror man har rätt kul med mig.
Ansvarsfull: Både ja och nej.

JAG HAR
Svikit en kompis:
Ja det har jag gjort. Det tror jag alla gör förr eller senare.
Förlorat en bästa vän: Många. Men det har varit för att man insett att man växt ifrån varandra och det har känts okej så det är ingen särskilt dramatisk upplevelse.
Sagt att jag älskar en kompis: Ofta :)
Sovit med en killkompis: Japp.
Sovit med en tjejkompis: Haha med jämna mellanrum.
Pussat en av samma kön: Of course.
Slagit en kompis: Ja i mina yngre dar.
En kompis som vet allt: Det finns ingen som vet allt om mig.
Berättat hemligheter: Mina egna eller andras? Svar ja på båda iaf.

JAG HAR
Blivit sårad:
Självklart.
Haft stadigt förhållande: Nej.
Krossat någons hjärta: Misstänker det.
Gett någon ditt hjärta: Nej.
"Playat" någon: Maybe?
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Definera otrohet?

FAVORIT:
Låt just nu:
Placebo - Running up that hill.
Pryl: Ingen.
Film: Pulp fiction.
Bok: John Ajvide Lindqvist - Låt den rätta komma in.
Lärare i skolan: Har haft många bra lärare men ingen klår Peter i 9:an. Otrolig människa.
Plats: Korso i Bitola.
Frukt: Passionsfrukt.
Dricka: Vodka/Redbull.
Ha på mej: Hotpants.

JAG HAR
Opererat mig: Japp.
Cyklat omkull: Nej men Jenny "cyklade omkull" mig en gång.
Sjungit i duschen: Varje jävla gång. Haha helst Aerosmithlåtar, vet ej varför.
Hoppat bungyjump: Nej men det hade varit kul.
Fobi för något: HAJAR! Jag kan inte ens bada för långt ut i sjöar utan att inbilla mig att en haj ska käka upp mig.
Sett någon dö: En gång när jag var väldigt liten.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja.

LIVET:
Svart eller vitt: Gråzon.
Skriva eller tala: Både och.
Öl eller cider: Öl.
Nagelbitare: Nej.
Mobil eller ipod: Mobil.
Snygg eller charmig: Om man får välja: Snygg.
Lösgodis eller choklad: Inget utav det.
Frukt eller grönsaker: Grönsaker.
Film eller serie: Film.
Festa eller softa: Festa.
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag.
Ljus eller lampa: Ljus.
Kärlek eller vänskap: Kärlek (ta inte illa upp dear friends)


Gör den och säg till så jag kan läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0