MÄN

Detta är ett inlägg helt ägnat åt män.
Om ni vill läsa en sockersöt hyllning kan ni googla något Gudrun Schyman skrivit.
Ja det kommer uppenbara sig som ren sockervaddslitteratur i jämförelse.


Igår insåg jag hur spritt språngande galen man blir med en penis mellan benen.
Ja alltså inte när man har samlag utan när man är man.
Jag ignorerades utav N, fick ett frieri av J, blev totalt utskälld av H och fjäskad för av K.
Nu kanske det låter som jag är en riktig hoe. Jag tänker inte dementera det.
Haha... Skämt åsido.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?

Jag har sagt det förut men den här gången menar jag det.
Jag tar avstånd från alla män från och med nu.
HELLOOOO Girls!
Eller Gud/Alla/Buddha/Hindu (finns det en gud som heter Hindu? Haha), jag har inte bestämt mig än.

Imorgon ska jag trycka upp en t-shirt där det ska stå Lorena Bobbitt for president iaf.
Vet ni inte vem det är kan ni googla det fuckers.












Kommentarer
Postat av: Patrik

Men vi skulle väl gifta oss?

2007-12-06 @ 01:52:08
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0