Natthumor.

Maria säger:
Teenage Mutant Ninja Turtles is based on a true story: Chuck Norris once swallowed a turtle whole, and when he crapped it out, the turtle was six feet tall and had learned karate.

Maria säger:

hahahaha

Olle säger:

haha

Maria säger:

turtles ahhaha..

Maria säger:

jag var fan kär i michelangelo när jag var liten

Maria säger:

hur blir man kär i en tecknad jävla sköldpadda?

Olle säger:

jag var kåt på ariel!

Olle säger:

och hon i aladdin

Maria säger:

på tal om det såg jag skönheten och odjuret förra veckan.. odjuret är fan porrig när han blir en prins igen

Olle säger:

tecknad?

Maria säger:

jaaaaaa

Olle säger:

sicko

Maria säger:

Va i helvete!!! du tände på en tecknad brud med FISKSTJÄRT

Olle säger:

inte förra veckan!


Jag tror det är dags att lägga sig. Det går inte längre att hålla samtalen på en nivå som ens nästan är mänsklig.




Kommentarer
Postat av: Leneja

Det där var faktiskt kul ;p

2007-12-31 @ 05:01:52
URL: http://leneja4ever.blogg.se
Postat av: Frankie

Mest tragiskt :)

2008-01-02 @ 12:50:59
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0