new order - blue monday

Det känns som jag våldtar min blogg med massa bajs.


ÅÅH varför drack jag 500 cider igår?
Jag trodde inte dt gick att bli full på cider, men det går bara man dricker jävligt många.
Fick en vodka/passion drink som satt där den skulle.
När man redan är askalas och ändå känner spritsmaken vet man att det är krut i glaset.

Iaf så var det ettårsjubileum på Moon igår och jag och min darling Jojo var ju självklart tvungna att medverka. Efter att ha isolerat mig i min lägenhet i 3 dagar och bara lipat och tittat på käss TV var jag tvungen att komma ut.

Och skoj det hade jag, tills jag fick en sorgattack vid 2.
Tydligen hade jag våldfört mig på en massa män och tvingat på dom läppstift.

"DET ÄR CHANEL SÅ PLUTA MOTHERFUCKER!"

Lyckades porrdansa med 2 pojkar i kanindräkter.
Jag trodde halloween var över?
De var himla trevliga, juckade dock lite väl mycket.
Det är tydligen sant det man säger om kaniner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0