Tjenixen Ragnar.

Glömde ju berätta om GBG.
Ska jag berätta allt som hände där får jag skriva en novell som fyller fler sidor än 'Brott ocg straff' så jag nöjer mig med att berätta att det bara finns 2 saker som är avgörande för om jag ska flytta. Får reda på vilka beslut som fattats senast på måndag. Nummer ett är om företaget tänker betala ut högre lön till mig samt stå för boende åt mig i GBG så jag kan behålla min lägenhet i halmstad, dessutom betala så jag kan komma hem varje helg. Det andra har att göra med en riktig jävla chansning som jag inte har råd att ignorera. Antingen kommer det bli det bästa eller det värsta som har hänt mig. Men jag måste faktiskt våga satsa lite, annars vinner man aldrig.

Kan dock berätta att GBG's shoppingutbud sög.
Hade hoppats på att förnya hela min garderob men kom bara hem med 2 klänningar & 2 par skor. Och en kavaj... Och ett armband... Och ett par byxor...

Funderar på att sälja min själ till bloggdjävulen och posta en outfitbild.
Hm..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bra, Gbg e närmre Oslo å tvärtom, haha:)

2007-12-14 @ 23:33:52
URL: http://www.hararmittliv.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0