UÖÖÖH.

I feel sick. Helt hostig och täppt.
Frös halvt ihjäl inatt så klockan 4 gick jag upp och möblerade om i mitt sovrum så sängen stod intill elementet. Synd bara att elementhelvetet knappt ens var ljummet. Jaja.

Vaknade och skulle ner på hörnet och köpa frukost.
Det blev 2 Billys pizza, 2 kinderägg, en solero exotic och en magnum cappuccino.
Jag har alltid trott att man ska äta ca typ 5-6000 kalorier om dagen.
Googlade det när jag kom in till jobbet och såg att med min kroppsvikt ska jag äta ca 1300 kalorier om dagen????
Nu är jag seriöst förvånad över att jag inte avled av fetma i 16års åldern.
Om jag gjort en någorlunda rätt kalkyl ligger mitt kaloriintag på typ 5000 per dag...

Fick ett hetsinfall och sprang till maxi och köpte en blender och en massa frukt och gjorde smoothies till alla på kontoret. De tyckte nog att jag var lite underligg när basunerade ut att en pizza innehåler 36 points och bad dem häva i sig smoothie för det innehåler bara 138 kalorier per glas.

Sen kom jag på att jag har het kropp, är frisk och kry.
Så nu ska jag hälla ut den äckliga osötade smoothien och ringa Jenny och fråga om hon vill käka på Max med mig.


image42




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0