XXX

Talade med min kära kollega uppe i GBG igår.
Hon informerade mig om att jag skulle få besök av en utav våra samarbetspartners nu under fredagen och att han tydligen var en riktig läckermacka så jag skulle se till att ta på mig något snyggt. Hon avslutade samtalet med "Men jag har paxat honom så du får se men inte röra!" Haha hon är så rolig :)


Iaf så beslutade jag mig för att städa upp på kontoret när våra säljare gått. Då ringde Ninni och sa att hon hade tråkigt så hon kom förbi med en riktig festmåltid bestående utav en halv colaflaska och en twix. Så medans jag dammsugade och skrubbade mattor lyssnade hon på Pandora - Dont you know på repeat och läste Kalle Anka.

Efter att ha städat som en slav i ett antal timmar var klockan 1 och jag var hungrig som en lax.
Då beslutade vi oss för att cykla till Statoil Eurstop ett antal kilometer bort i regn och rusk och köpa korv.

På statoil kom vi fram till att mannen är en underutvecklad ras. Guds första försök till att skapa människan gick jävligt fel om man säger så. Mannen är en misslyckad prototyp.

Stack hem till Ninni efter vårt nattliga äventyr. Av någon anledning hamnade vi hennes hemsökta tvättstuga där vi satt och konverserade fram till klockan 4. Fullt normal kväll.

Och idag blir det bio med mina kusiner. Haha bea 9 år är så jävla cool.

Jag: Vill du sitta på balkongen eller golvet?
Hon: Va? Är du dum eller? jag vill sitta på en stol.



Hahahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0