Briljant

Jag kom på en så himla bra idé imorse.
Jag har alltid sagt att de bästa idéerna alltid kommer när man är antingen full, har dåligt sex eller får sova ut ordentligt på morgonen. Idag var det alltså alternativ 3.

Jag ska ta ett lån på ett par miljoner och renovera mitt utseende totalt!
Inte för att jag är särskilt ful, au contraire.
Men jag är så jävla trött på den här stan och ändå vill jag inte flytta.
Jag och Strawtown går ihop som lera och långhalm ( heter det så?) det är folket jag avskyr.

Nu kanske ni undrar hur en extreme body makeover ska kunna hjälpa min situation.

Jo jag ska bli världens snyggaste medium!


....


Vad i helvete. JAG HAR GLÖMT RESTEN AV PLANEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0