Cappuccino

Jag har slått rekord i antal konsumerade capp-koppar.
Fick jobba övertid idag med ett projekt som bara kräver sporadisk tillsyn och därav hade jag maaasssa tid över till att göra annat. Hade dock inget annat att göra så jag har surfat och druckit kaffe. MÄNGDER.

Oj VAD SKOJ för er att läsa, eller inte.

Nu till något roligare:


Hej!

Jag har en fråga, min partner vägrar raka av sig, eller ens ansa könshåret. Detta gör att jag inte tycker det är speciellt skoj att gå ner och skoja till det. Vad ska jag göra?

SVAR:

Jaaaadu. Nästa gång du går ner på din partner kan du "råka" ha ett tugummi i munnen som "råkar" trassla in sig i håret. Då måste din partner få bort håret! Och vill den inte raka av allt kommer du åtminstone ha en kal fläck att fokusera på när du är där nere och "skojar till det"!

Tjipp!


HAHAHA min humor är sääämst.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag behöver en eller annan kostymknapp, efter ett krogslagsmål i våras. :)

2007-11-18 @ 16:29:38
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Frankie

Haha på tal om vadå? :)

2007-11-19 @ 12:13:45
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0