Fejsbuck

Jag har utvecklat en slags hat/kärlek till Facebook.
Det är ett jäkla bra sätt att hålla kontakt med sina vänner men även en stor källa till extrem ångest för min del.
Jag får mindervärdeskomplex när jag ser att vissa har 7821621 vänner. Är det jag som är en eremit eller är alla andra nån typ av hybrider som skaffar nya vänner dagligen?

De som väl tar kontakt med mig är riktigt nasty.

Exempel:


Han: Skulle du kunna hjälpa mig med en sak som jag har funderat på? ;)  
 
Jag: ska göra mitt bästa.
  
Han: Rent hypotetiskt =) Om vi skulle träffats vad skulle du föredra, laga middag tilllsammans hemma och ha en mysig hemmakväll, gå ut och äta...eller kanske något helt annat? ;)  

Jag: titta film hemma.. inget avancerat.   

Han: Åååå en bra tjej och vilken film skulle du välja ;)  

Jag: lyckades du bedömma vilken typ av tjej jag är bara baserat på det svaret? jag vet inte, fight club kanske?

Han:Hahaha nu är du absolut min favorit tjej :D när ska vi se fight club tillsammans då? ;)  

Jag: jadu. den dagen jesus återvänder från de döda och brandsta city släckers släpper en bra låt.   

Han: hahaha hände inte allt det idag?   

Jag: nej.



Som någon känd död snubbe sa en gång.



There is no originality left in the world.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha skön du är

2007-11-16 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0