Feministattack.

Vi har ett litet radioprogram här i krokarna där man får ringa in sina åsikter angående diverse nyheter.
Idag handlade det om en artikel som skrivits om en man som antagligen har psykiska problem och påstår att han har en massa katter hemma som han använder som städare och använder skiten som gödsel.

Till detta programmet ringer det in en tjej vars röst är väldigt bekant.

Samtalet låter ungefär såhär.

Hej mitt namn är XXX och jag sitter just nu och jobbar på XXX och alla vi på detta företaget tycker att det här scenariot är bedrövligt! Ja jag menar om katterna dammsuger och diskar, vad ska hans fru då göra?

Haha, det var en utav våra kära anställda som hade ringt in och utmålat mitt älskade företag som en pro-djurplågeri, anti-feministisk organisation.

Tackar hjärtligt för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0