Hallelulejaaaaaaaah

Nu ska jag till banken och koppla på charmen så jag får igenom ett lån.
Vad det ska gå till säger jag inte. Jag kan däremot berätta att jag inte ska köpa scartkablar för pengarna.
Så nu är ni ett steg närmre sanningen.

Men hjälp. Vad babblar jag om egentligen? Mina senaste inlägg är bara blaj.
Kan vara därför ingen kommenterar, för att jag är läskig.
Jag har faktiskt fått höra att jag är massmördar-material.


Iaf, så blir det storstädning ikväll. Det känns så nu iaf. Men känner jag mig själv rätt kommer jag säkert fastna framför TV:n.

"ÅH! Hem till gården! Det här måååååste jag se!"


När jag ska städa känns allt annat så himla mycket mer lockande.
Det är nästan så man blir sugen på att boka en gynundersökning för att slippa diska.



"HJÄLP gonnorré!? Jaja jag slapp iaf dammtorka.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0