Jag ser ut som kom och hjälp mig.

Idag insåg jag ett tragiskt faktum.
Att jag kommer bli hängig och rynkig och rund.

Jag tittade på videofilmer från vår Greklandsemester anno 2003.
Dvs. 4 år före 20 årsförfallet.
Det svider att erkänna att min kropp inte ser ut som den gjorde då.
På den tiden hade man kunnat studsa ett mynt från min bakdel.
Numera känns det som att det hade absorberats.
Haha nej så illa är det inte.

Och egentligen är det ingen tragisk händelse.
Inte om man jämför med folkmorden i Rwanda eller situationen i Nordkorea.
Men det svider att inse att man inte kommer ha en fast tonårskropp för evigt.

Jaja jag får väl omge mig med folk som gillar mig för min fantastiska insida.
Hjälp, hur ska det här gå?



Från och med nu ska jag varje natt be en aftonbön om att jag åldras lika stilfullt som Monica Belucci.
På bilden är hon 43 år gammal.

That's what i call a MILF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0