kärring-alert

Jag är inte på blogg-humör.
Jag har ont i hela kroppen efter mina eskapader med min kusin Bea 9 år på badhuset igår.
Åkte rutchkana, simmade ikapp och hoppade runt som en jävla idiot.
Föll till och med för grupptrycket att hoppa från 5:ans trampolin trots min höjdskräck.

"Maria, jag är 9 år och jag tycker inte ens att det är liiite läskigt och du är ju gammal och är ändå en fegis"

Jaha tack för den.
Istället för att lägga mig i fosterställning och gråta däruppe på helvetets avgrund som mina instinkter sa åt mig var jag ju tvungen att bevisa att jag inte är gammal och hoppa.

"P-p-p-piece o-f-f-f-f c-c-c-cake"

Lyckades jag stamma fram efteråt.

Kom hem klockan 7, somnade 5 över och vaknade klockan 11 imorse.
Sovit i 16 timmar.
Bör jag vara oroad över min kondition?



Är iaf djupt oroad över att jag tycker att kärring-vattengympa låter himla trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0