kulturella kurt

Idag känner jag mig väldigt världsvan och kultiverad.
Imorse när jag vaknade hade jag ett obegripligt begär efter att få uppleva sann kultur, gärna Paris hektiska tempo.
Jag kände impulsiviteten strömma genom min späda lilla kropp. PARIS HERE I COME!

Efter att ha kollat bankontot och insett att man inte ens kommer till Båstad för 34,50 så beslutade jag mig för att gå till jobbet istället.

MEN! Det är inte fy skam heller för nu har jag rast och även om jag inte får fylla min dag med goda viner och besök på Louvren så kan jag iaf sitta och dricka svartvinbärs té och googla på verk från Fransisco Goyas mörka period.



The Saturn - ett väldigt inspirerande verk.
I know, I'm a freak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0