The von bondies - C'mon C'mon

Jag är bitter.
Jag har inga snygga kläder så jag måste gå naken till jobbet idag.
Min kroppsform påminner alltmer om en rysk fångvaktare.
Min själ känns som om den har ockuperats av Charles Manson.
Möjligtvis Ed gein.
My soul - insert chosen serialkiller, du fattar galoppen.



This is not a good day.



Inte blir den bättre av att jag vet att jag har en stökig lägenhet att komma hem till ikväll.
En lägenhet där varje centimeter skriker efter att bli uppröjd och dammsugad.
Detta hade vanligtvis inte stört mig då det vanligtvis bara är att skita i att städa men jag får besök i övermorgon och då kan det inte ligga vodkaflaskor i varje vrå, reklamutskick fastkletade på golvet och hänga underkläder från takkronan.

Eller kan det det?


image34

Titta, ett träd!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Alltså, din blogg blir ju bara bättre och bättre! Jag ÄLSKAR musikorakel.

2007-11-26 @ 15:15:21
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Frankie

It's a great song :)

2007-11-26 @ 16:28:34
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0