XXX

Vilken dag, kan den ta slut snart?
Jag vill åka hem, bläddra i gamla nummer av Vogue och dricka vin i badkaret med tända ljus.
Som en riktig glamourtant från en käss amerikansk såpa.

Imorgon ska jag betala räkningar och shoppa upp pengarna som blir över.
Sen ska jag koppla på hundvalpsblicken gå hem till mamma och fråga om hon kan stå för min mat resten av månaden. Och sen blir det sweet, sweet lovin.

Haha.


 

image17

Och min dyrkan av vackra kvinnor fortsätter.
Ledsen tjejer men jag gillar er bara på avstånd så ni kan hoppa över att skicka romantiska brev till mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh, den där brännan hade jag inte tackat nej till!

2007-11-14 @ 19:25:37
URL: http://lipstickjungle.blogg.se
Postat av: Frankie

Nathalie: Eller hur. Själv är man så blek att man skiftar i grönt.

2007-11-14 @ 20:47:34
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0