Yrkesrelaterad konversation.

Maria säger:

Jag tycker vi shoppar på företagskortet på fredag.

D säger:

haha

D säger:

jag röstar ja för det

Maria säger:

jag med!

Maria säger:

barnota: 86 mojitos = 10 320 kr

D säger:

haha

D säger:

fan va grymt

D säger:

kul att se minen på ekonomen

Maria säger:

hahah ja

D säger:

och sen minen när jag säger

D säger:

"jag kan förklara det där..."

Maria säger:

"ja förklara då"

Maria säger:

"eeeeehhhh....."

Maria säger:

"det var maria!!!!"

D säger:

haha

D säger:

maria tvingade mig

Maria säger:

"hon ba bjöd en massa tjejer och tvingade med dom till mitt hotelrum!"

D säger:

Nota för kvällen:

Russian cousine: 24.100kr

Room Service. 12.000kr

Cleaning: 11.000kr

krossat fönster: 1200kr

Maria säger:

"klamydiatest: 89 kr"

D säger:

haha

D säger:

haha

D säger:

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0