Alla är vinnare i snor-oliv-roulette.

Nu ska jag hem och sova. Min rygg känns som jag bedrivit otukt på ett cementgolv. Det är bara måndag och jag har redan hela veckan inplanerad.

Tisdag: Hälsa på mamma (för ovanlighetens skull.. eller?)
Onsdag: DÄJT med en pojke och senare DÄJT med Johanna.
Torsdag: Ev. Lilla H med Johanna.
Fredag: DÄJT med pojke igen hihi.
Lördag: Lite olika alternativ, får se vilket som lockar mest. Modevsining, party, en till DÄJT eller kanske ett stimulernade möte med Salman Rushdie (i bokform förstås)?
Söndag: Lära Johanna teckenspråk så vi kan kommunicera även när hon är bakfull. Hon blir så hes att hon inte kan prata. Kanske träffa lalalalala... Nu är ni allt bra nyfikna va? ;)


image294

Kommentarer
Postat av: msJulia

Tjenare stumpan Guess who´s bäck, bäck ägäin...dadada dadida....dumdumdi dum....

2008-04-07 @ 23:57:52
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0