Farväl min vän.

Nu sitter jag för sista gången på mitt jobb. Ska snart lämna in nyckeln och ta farväl av det som varit mitt andra hem i nästan 3 år. Här har jag genomlidit alla helvetets kval men även lärt mig mycket om mig själv. Jag har fått ta kritik som svidit som salpetersyra i f*ttan (inte för att jag vet hur det känns men jag kan tänka mig) men även fått veta hur det känns när folk ser potential i en. Jag har gråtit och skrattat. Sparkat kollegor och hånglat med dom (våra personalfester är legendariska). Jag har jobbat tidiga mornar och sena nätter. Älskat och hatat.

Det här har varit mitt hem och mina kollegor har varit som en disfunktionell familj.


Men nu är det slut!


Nu funderar jag över vilken riktning min fortsatta karriär ska ta. Lokalvådare? Möjligtvis enhetschef vid socialförvaltningen? Eskortflicka? Truckförare? Sveriges nya statsminister? Vem vet...


Kära bloggare. Ni måste ju känna mig någorlunda vid det här laget.
Hjälp!

Vad tycker ni att jag ska satsa på för yrke?

image331

Watch out biaaaatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0