Gary.

Glömde berätta om min dröm. Jag har märkt att jag allt oftare börjat drömma om Gary Oldman. Jag kan nästan våga mig på att påstå att jag är lite av en fanatiker. Om den där lilla lotto-anden med den fula brytningen hade brutit sin strejk och gett mig tre valfria önskningar hade jag önskat mig: Gary Oldmans eviga kärlek och det hade räckt för min del. Övriga 2 önskningar hade jag ägnat åt världsfrid och att alla barn får bra föräldrar.

Iaf drömde jag att jag och Gary bodde i en stuga i skogen och jag fick reda på att han var vampyr (han är ju med i Dracula som varit min favoritfilm sen jag var 7 år gammal). Men kärleken har inga villkor och jag accepterade Gary som han var. Förbjöd honom dock att suga blod från brudar som var snyggare än jag själv. Sen helt plötsligt kom Johanna och Daniel och ville gå på parmiddag men när de fick reda på att Gary var vampyr sket de ner sig av skräck och sa upp bekantskapen. Så då blev vi bästisar med Marilyn Manson som är en riktigt missanpassad människa som har en skum förkärlek för sodomi. Han bakade dock jävligt goda kanelbullar!




Ögonorgasm.
Våga inte påstå att han inte är het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0