hbJHCgv cds

Just i detta ögonblick skulle jag egentligen befunnit mig på en dejt med en charmknutte jag mötte i fredags men jag bangade ur. Egentligen skulle vi träffats redan igår men jag bangade ur då också. Vet inte varför för han var snygg som satan, bra jobb, rolig bla bla bla. Jag gillade honom. Vad fan gör jag hemma? Jag borde vara på dejt!!! Hm.. Måste leta upp hans buisnesscard och slå en pling. Så går det när man raggar på Bond. Där är det visitkort som gäller! Jag tror inte ni förstår hur chockad jag blev över att någon överhuvudtaget raggade på mig i fredags. Jag såg ut som en rysk hora korsad med en dränkt katt. Desto mer förvånande var det att en HET kille picked me up.

Yes. Jag får en ny chans i veckan!



Kommentarer
Postat av: majo

nu får du för tusan dra en bellman marre...

2008-04-06 @ 23:04:03
Postat av: maria

Hur fan drar man en bellman? Är det en avrunkning eller? Haha..

2008-04-07 @ 12:27:10
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0