Hej strangers.

Vikt: 52 kg, Enheter alkohol: 0, Antal cigaretter: 1, kalorier: 49.

Igår läste jag Bridget Jones dagbok för femtioelfte gången. Jag gillar Bridget, hon rymmer enormt mycket humor i sina 56-61,3 kg. Kände mig lite inspirerad att börja skriva bloggen i dagboksform som lilla Biijiiit men jag vill inte att ni ska följa min fluktuerande vikt, mina alkohol- eller cigarettvanor och för guds skull inte det abnorma antalet kalorier jag konsumerar per dag. Hur många kalorirer innehåller t.ex en halv familjepizza med bearnaisesås, en liter cola och 4 portioner glass?


Vi är rätt lika jag och Bridget. Vi är båda tvångsmässiga rökare, vi gillr sprit, sluddrar på fyllan och har varsin Daniel Cleaver. Nu ska jag bara hitta en Mark Darcy också så kan vi bli tvillingsjälar. Förutom det faktum att Bridget är en fictionfigur och jag i allra högsta grad är verklig. Äh petitesser!


image291





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0