Helgen.

Är så jävla uttråkad att jag lika gärna kan uppdatera er om helgen.
I fredags blev det mys på Caféet efter jobbet. Anlände rätt sent så Johanna, Atte, Anna och Sofie var redan bänkade. Trevligt med lite nya ansikten! Lärde känna varandra rätt intimt efter en runda 'Jag har aldrig' haha. Blev dock lugnt. Ett glas vin och en cider och en kycklingrulle intogs under kvällen, varken mer eller mindre.

Lördagen var ganska lugn den också. Tog en lunch med chicksen på stan, inhandlade ett par klänningar. Hade egentligen inte råd men det var LIVSVIKTIGT då alla mina kläder ligger i tvätten och det lockade inte att gå ut naken. Sen blev det en cider med min älskade Jojo, hennes päron, Atte, Linnea och Anna på Caféet. Solen stekte på som en jävla gasolgrill, satt i endast linne och svettades. Underbart!

Senare på kvällen stack vi ut till Laholm och grillade och myste. Daniel den jäveln pressade mig att sjunga singstar i nyktert tillstånd. Kändes lagon pinsamt men jag kunde iaf trösta mig med att Bacon var 18 ggr värre. Väl inne  stan stack pinglorna till Mårtensson men då jag tycker att det är ett jävla bonnhak mötte jag upp Jojo på Caféet. Hann ta 4 steg in på stället så plingade till i mobilen. En gammal flamma som ville att jag skulle komma till honom i baren och ta en drink. Armkrokade Jojo och stack till Moon istället.

Träffade en maaaassagamla bekantskaper. Bl.a Don Miklos som jag sällskapade med ett tag. Råkade visst bli packad någongång under moonvistelsen för jag fick en idée som kändes briljant just då. 2manna
efterfest med en gammal kollega/flört. Efter ett träget ringande från Sandra lyckades jag dock slita mig från värmen ut till NamNam där hela gänget väntade! Sandra var full som ett as och lyckades fynda 2 snusklubbor ur Bacons ficka. Hade en väldigt trevlig taxitur hem.

Petra: Vad gör du?
Jag: Det är ett tecken.
Petra: 3?
Jag: Det är ett jävla K ser du väl!
Lotte: Det är inget jävla K, såhär gör man K på teckenspråk! Jag har faktiskt pratat med döva!


Bacon ramlade ur sätet 2 ggr och som medpassagerare ansåg jag att det var min skyldighet att gripa tag i honom. Så fort taxin stannade flydde han dock från både Taxinotan och en desperat beundrarinna som sprang efter honom i rask takt.

Väl hemma somnade alla på diverse ställen. Bästa ställningen fick Daniel till som somnade förvriden i soffan med en uppslagen bok över bröstet. Det där kallar jag intelektuell däckning!

Dagen efter blev det pyssel i trädgården och en tur till stranden.
image308

Lite lagom bakis och tattig iförd en kombination av lördagens festklänning och Sandras lånade mysoutfit.

Nu har jag ångest. Jag har undvikit en person i ett par dagar.
Face your problems? Jofan. Nån gång i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om ja inte minns fel så var de du o jag som stod i en duell i singstar!?! Puss

2008-04-22 @ 08:55:40
URL: http://goldenheart.blogg.se
Postat av: Maria

Bacon inledningsvis!

2008-04-22 @ 10:48:37
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0