HIHIHIHIHIHI.

Nu sitter jag på jobbet. Varför kan man undra? Jag glömde min laddare här. Kunde låta bli att kolla bloggen, jag tror jag har ett litet beroende.

Har precis avslutat min lilla träff. Kan ju säga som så att jag vandrar på små moln hihi. Hmm. Hoppas inte snubben lyckas hitta hit på nåt sätt. Ska nog inte avslöja för mycket.

Iaf så ringde mamma mig 1000 ggr under mötet. Jag sa till henne att jag skulle på dejt så jag fattade liksom inte varför hon ringde och störde. Även Sandra ringde och telefonterrade mig men det kändes ohyffsat att svara. Sandy my girl ville ha det bekräftat att jag skulle med till malmö imorgon och det ska jag ju :)

När vi skildes åt såg jag att mamma hade skickat sms.

SVARA JAG VILL VETA HUR DET GÅR!

Haha som om jag hade lyft luren och sagt ' Jaaa morsan snubben har potential, ja han sitter här framför mig! Tror det kan bli bra det här! Väldigt snygg!'  Hon är ju helt skvatt galen!

Hihihi, I'm happy :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ohh, vi ses på the streets of my town.

2008-04-10 @ 01:27:01
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: msJulia

Men kom igen nu och lägg ut en bild på snubben...:) Vi, dina läsare, känner ett stort behov av att godkänna honom innan denna er relation tar nya höjder.

2008-04-10 @ 08:43:00
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Maria

Patrik: Yes we dooo.

MsJulia: Du är ju värre än morsan! Hahah hur ska jag motivera att jag vill ta en bild på honom andra gången vi träffas? Och om jag försöker göra det i smyg blir det jävligt pinsamt om jag blir påkommen :)

2008-04-10 @ 09:02:07
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se
Postat av: carrobarro

Du har uppenbart mer vett än jag - hade lätt svarat om mami ringde under en dejt ;)

2008-04-10 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0