I have crossed oceans of time to find you.

Que sera sera, whatever will be will be.


Nu: Promenad ner till stranden. Är det inte allt för kallt ska jag till och med doppa fötterna.
Sen: Gå hem och kolla på Dracula och käka. Kom på att jag inte ätit sen igår. Jag blir inte hungrig när jag är ledsen. Glömmer bort att äta.


Förresten, igår när jag och Petra satt i bilen och pratade och dittan och dattan fick jag sms från en gammal flamma jag träffade i 2:an på gymnasiet. Skickade ett par omotiverade sms fram och tillbaka. Borde väl blivit smickrad över att den här snubben fortfarande tjatar om att vi borde träffas men 4 år senare är jag lite rädd för dessa stalker-sms från denna människa som dyker upp med jämna mellanrum.

image277

I can't see you every night, for free.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0