Ibland blir jag fan rädd för mig själv.

Vet ni vad? Jag är helt sockervaddsmysig just nu. Sitter på ett projekt där jag kontaktar kvinnor som blivit mammor för första gången. Blir nästan lite lipig när jag hör hur glada de är och bebisarna skrattar och har sig i bakrunden. Jag vill ha en deltidsbebis! En liten tjock och glad unge som jag kan gosa med på kvällarna och lämna bort på dagen när jag jobbar. Eller när den skriker så man får tinnitus.

Nu ringde jag en gammal gubbe.

- Jag har inga jävla barn.
- Oj då måste jag ringt fel.
- Ja det är en massa fruntimmer som ringer fel till mig. Blir trött på det!
- Men HÖRRUDU, man ska väl vara GLAD över att kvinnorna jagar en! Jag hade inte haft något emot att bli sönderringd av en massa män höhö.
- JAG HATAR FRUNTIMMER! - Klick-

Svenska folket är humorbefriat.
(Jag väljer att se det så istället för att inse att det är jag som har kass humor).

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha, konstig gubbe ;)

2008-04-14 @ 23:56:52
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0