I'm a rainbow to.

Fredag. Dagarna passerar förbi som fartkåta moppepojkar. Snabbt och utan alltför mycket eftertanke. Snart är det sommar! Det gillar jag. Finns alltid nåt att göra på sommarn.

Följde E till jobbet, det var en skön liten vårpromenad. Nu ska jag snart få besök av Sandy och sen blir det uteservering med Johanna och Atte. Älskar att bara sitta på The Café och tjabba om allt och inget. Är dock jävligt trött idag, blev ganska sent igår. Jag och Petra stack till maxi och handlade mat och sen åkte vi ut till Johan och fixade en trevlig liten middag och kollade på Walk Hard.

'SMELL THAT SHIT BABY!'

Även Jenny anslöt sig till gänget med lille Sanchez. Hon fick redig panik när han svalde en del från en fjärrkontroll. Plast i magen och glas i röven, eller hur var det?

Jag och Petra fastnade i bilen när hon skulle släppa av mig och pratade till typ klockan 3 på natten. Kom hem och somnade sött.

Nu roar jag mig med att pilla bort gammalt nagellack.



Jag tycker det är så jävla snyggt med 'tippexnaglar'.
Speciellt till en fin solbränna.
Det ska jag statsa på i sommar iaf.
Vad kör ni på för färg?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Cerise såklart, favoriten:) Fast samtidigt så älskar jag cerise på kläder också...Hmm, då får det bli nåt annan färg på naglarna!

2008-04-18 @ 17:12:16
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0