Knivmord. Yxmord. Pistolmord.

Hej!

Om ni väntade er ett glatt inlägg så kan ni ju känna er fetelurade. Jag är ledsen å era vägnar mina kära läsare, min blogg kan inte ha varit särskilt trevlig att följa de senaste månaderna och ändå följer ni troget med mig på vägen till helvetet. Japp, det är precis dit jag är på väg, straight to hell.

Precis när jag trodde att mitt liv inte kunde bli mycket värre får jag 2 tragiska telefonsamtal inom loppet av en kvart. Och vet ni vad mina vänner? Jag lipade för en stund sen. Det händer ca. 2-3 ggr per år utan underdrift men jag lipade för jag är så sjukt jävla ledsen och besviken just nu. Jag kompenserade för de 2 senaste månaderna då jag har försökt vara mogen och hantera allt röveri som kommit min väg på ett vuxet sätt! Lipade nog i en 20 minuter, och jag slutade inte ens när det kom en typ som skulle serva vår kopiator på jobbet, jag fortsatte lipa och brydde mig inte om att han såg ut som han kollade på en fullvuxen version av Godzilla med mens.

- Uöööh, däär är koopiatorn -snyft- jag finns på mitt kontor och lipar om du vill mig nåt! - snyft-
- (Killen svarar inte utan glor bara på mig).


Jag borde lipa oftare det var ju riktigt trevligt att få tycka synd om sig själv!
Synd att man blir så jävla ful av det!

image278

Jag har aldrig varit såhär röksugen i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0