Låtsasmamma.

Igår kollade vi klart på Reservoir dogs! Missade ju rätt mycket av filmen sist. Hehe precis min typ av humor, jag gillar inte den här jävla Notting Hill 'Wopsie daisy' bullshit humorn utan mer hänsynslös, svart humor. När jag berättade att jag tyckte att American Psycho var en rolig film sa min filmpartner att han blev rädd för mig. Jag kanske är lite skrämmande?

Imorse när jag vaknade hade jag ett sånt jävla sug efter cheeseburgare. Klockan 6 messade jag Jenny och lyckades få med henne på min plan. Runt tio, efter lite morgonmys och kaffe mötte jag upp Bönan och stack till Maxi för att inhandla cigg till mig. Såg en tant göra den roligaste parkering jag skådat. Parkerade mitt emellan på p-rader. Spatserade iväg helt obekymrad haha, sån kommer Jenny bli när hon är gammal den jävla trafikfaran! Lyckades glömma mina cigg på parkeringen, typiskt mig jag är en sån vakuumskalle.

Sen blev det en efterlängtad burgare och nu sitter jag på jobbet. Osugen på att jobba och har ont i magen så jag tar nog ledigt. Ska passa lille Sanchez klockan 6, den enda vettiga mannen jag vet!



Har ni sett något sötare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0