Men röv.

Naae vad är nu detta? Jag trodde att jag hade norpat tag i min favoritpizza på hemköp, en liten läckerbit med mozarella och pesto. Nu visar det sig att det är en äcklig jävla skorpa med tomatsås och grönsaker!? Röv också, om jag hade velat ha grönsaker hade jag ju gjort en jävla sallad!

Igår blev det filmkväll. Eller ja. Nåt sånt iaf. Hann inte springa till videomix utan sprang inom hemköp och köpte Lost in translation och Reservoir dogs. Valet föll på Reservoir dogs, såg dock inte mer än de 5 första minuterna. Myste i vad som kändes som 10 minuter och sen när vi skulle återvända till filmen rullade eftertexterna för fullt. Jahapp, jag som verkligen ville se den.

Nu sitter jag här på jobbet och inväntar att klockan ska bli 5 så jag får lite trevligt kaffesällskap. Shit pommes, såhär mycket har jag inte umgåtts med någon sen jag och Sandra var 2 arbetslösa loosers med spritproblem. Hehe those were the days..


AAAASSSHOOOOOLE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0