NOOOO.

Vilken jävla slapp dag. Gick upp kl 1 och tog en evighetsdusch sen hittade jag en kjol från när jag var typ 7 år gammal som fortfarande passade så den slängde jag på mig och stack in till stan. Hälsade på Lilla My på jobbet och sen hängde jag på terassen med Knutte, Sebbe, Atte & gänget ett tag. När Lilla My slutade jobbet åt vi en rejäl portion sushi och sen stack vi och solade. Resultat: blev blekare än innan med 6 markanta jävla fräknar på kranen.

Kollade DH hos Jenny och jag rullade upp håret på spolar. Fick finfina lockar som jag sen stack och hånglade bort. De borde göra hångelsäkra lockspolar för efter en timmas hångel hade jag asiatrakt hår! Kan för övrig inflika att jag är måttligt avis på hårkvalitéen hos asiater, högblankt och vackert. Mitt var dock bara rakt.


Nu ska jag kolla på en film från 86 med David Bowie i huvudrollen. Jag skiter i att Bowie är en gammal gubbe, han är rejält knullbar ändå.


image309

Kommentarer
Postat av: msJulia

Liksom hans fru...yummie.

2008-04-23 @ 13:15:06
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0