Please forgive me.

Hej för fan!

Ledsen över den dåliga uppdateringen, har ju inte tillgång till internet på samma sätt nu när jag slutat jobbet och slutat besöka min lilla envetna mor (man kan säga att det är ett silent war som pågår mellan oss).

Har dock haft ett par riktigt trevliga dagar! Lördagen som skulle bli lugn visade sig bli den bästa kvällen på ett jävla bra tag. Började med modevisning på tretton. Män i kalsonger och gratis öl, perfekt start på en utekväll! När mina och Jojos ölbiljetter tog slut flörtade vi till oss nya så vid 12tiden var fyllan ett faktum.

Vandaliserade en orkidéegrejsimojs och jag spatserade stolt utanför bulls med en blomma i gylfen och en i ena näsborren. Fick många uppskattade blickar faktiskt! Not. Tog ett par drikar på café och sen mötte vi upp E och hans trevliga vänner och begav oss mot Moon. Jävlar vilken spritkavalkad vi inledde där. När man inte har koll på hur många enheter sprit man intagit är det illa för min del. Jag lyckades skaffa flickvän, vilket var oväntat men trevligt! Min flickvän bjöd på shots och jag bjöd på drinkar, det kändes som att vi kompletterade varandra väldigt fint. Sen säger hon att hon redan är förlovad!!!?? Jävla polygamist. Men det gjorde inte så mycket för jag hade ju E och vi sjöng tydligen Guns n´ Roseslåtar hela vägen hem.

På söndagen minns jag fan inte ens vad jag gjorde under dagen. Mådde så jävla illa att jag höll på att avlida. Jag tror att jag var med tjejerna? Just fan vi kollade på Hatchet! Sämsta rövfilmen jag någonsin sett. På kvällen blev det mys iaf.

I måndags tapetserade vi hemma hos Sandra och sen blev det movienight. Wrong Turn 2. En viss scen fick Sandra att utbrista att hon aldrig skulle runka av någon igen hahaha. Vi hade även en väldigt trevlig åktur där sandra skrämde slag på ett antal lastbilschaufförer.

Igår blev det myspys igen. Sågfilmatiseringen av Misery som E tyckte var väldigt läskigt. En riktig fegis är han!

Nu ska jag betala räkningar. Jag är så bra på att vänta till sista minuten med allt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0