Saknat mig?

Hej igen!

Ordbajseri på hög nivå av mig idag känner jag. Det får ni stå ut med.

Jag har suttit här med mitt jävla headset i 4 timmar och blivit påtvingad nån jävla röv-Enya-musik. Jag känner hur hjärncellerna på min högra sida har smält ihop till en stor klump. Jag råkade skickade iväg ett medelande jag inte borde ha skickat precis. Jag skyller det på Enya.

Mottog dessutom ett urgulligt sms från en annan person.

'Jag vet att vi bestämde att vi skulle ses på fredag men måste erkänna att jag vill träffa dig innan dess, vill inte vänta så länge :) '

Naaawww. Klökvarning.

Hmm.. Hoppas inte fel personer läser min blogg nu.
Det hade varit rätt pinsamt.


Berätta för mamma. Vilka är ni mina läsare?
Jag är lite sugen på att skaffa lösenordsskyddad blogg istället så ni får veta alla snuskiga detaljer.
Någon som är intresserad?



Kommentarer
Postat av: Paola

varför inte ;)

2008-04-07 @ 22:29:53
URL: http://paolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0