Sammanfattning.

Nu har jag snart läst igenom alla inlägg i min gamla blogg. Haha sommaren förra året bjöd ju på en del gobitar :)

____________________________________________________________

Det bästa och värsta med Måndagsklubben är att ALLA är där:
Den där söta killen du spanade in i parken..
Men även Berra, grisuppfödaren du hånglade med på Bond den kvällen du fick i dig lite för mycket rohypnol.

____________________________________________________________

- Mamma var är Daniel?
- Han sa att ni skulle hem och gosa snart så han är och tvättar pungen.
- MEN MAAAMMMAAAA!!!

______________________________________________________________

Idag har vi varit väldigt produktiva här på jobbet!
Hunnit med en massa bra saker så jag och Daniel beslutade oss för att fira med en pizza och en skönhetsbehandling. Jag vaxade nämligen Daniels ben med silvertejp.

Jag trodde inte det skulle ta men när jag hörde hans kvinnliga skrik och såg den kala fläcken på hans ben fick jag knipa hårt för att inte kissa på mig av skratt.

_______________________________________________________________

- Hej, Maria plus 2.
- Nej tyvärr.
- Jo Daniel ska ha skrivit upp oss.
- Ledsen.
- Okej.. *viskar* Finns det något under Kournikova?
- Japp, välkommen Anna!

________________________________________________________________

Söndagen spenderades åt bad. Åkte ut till Grötvik där jag och Sandra doppade oss i nollgradit vatten. Sandra myntade det fulaste uttrycket jag NÅGONSIN hört - Pansarf*tta.

_________________________________________________________________

Jag och Anna tittade på solnedgången gav varandra tips på sexställningar och blev bitna av myggor.
När vi skulle doppa oss blev vi attackerade av en enorm tysk i fula speedos som kom springandes med ett vrål och slängde sig sig jämte oss som en handikappad valross och skrattade åt att vi blev nerskvätta. Paniken var på topp. Note to self: Skaffa en bikini som sitter PÅ brösten och inte UNDER dem efter ett graciöst svanhopp.

_________________________________________________________________


"Jag ser att du beställt en 200grams mexiburgare, mumisgt! Vad säger du om 52 kilo prima lammkött till efterrätt?"

_________________________________________________________________

Sen hände det inte så mycket förrens vi stack till Barbella då Sandra beställde in "B2" åt oss.
Jonas pappa Pierre satt med oss och berättade att han skulle ta med sig ett fruntimmer hem.
Då kläcker Jenny ur sig:


"Det är rätt Pierre, slicka fitta det ska man!"

___________________________________________________________________

-99 SPÄNN! Nu jävlar räcker det! (stänger av taxametern)
- VARFÖR ÄR TAXAMETERN AVSTÄNGD?? skrek chauffören..
- Eh jag trodde det var radion!! svarade Jenny.

___________________________________________________________________




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med lite nostalgi :)

2008-04-17 @ 19:29:23
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag idag? :)

2008-04-17 @ 19:32:12
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0