Sheitkelt.

Nu sitter jag här och småskrattar för mig själv. Min Jojo är en fantastisk människa som alltid lyckas få mig att skratta med sina knäppa kommentarer.

I fredags hälsade vi på vår jugoslaviska korvgubbe som står på storgatan oavsett väder och säljer korv till hungriga och fulla personer. Jag hälsade på honom genom att hojta dobar dan som betyder god dag på jugge. Då skriker Johanna 'kan vi gå in nu, jag fryser min DOBAR DAN av mig!' Hahaha.. Hon är så ball.

Något som också fick mig att skratta var Daniels version av rysk roulette. Han stoppade upp en oliv i näsan, fräste tillbaka den i skålen och ville att alla skulle ta varsin oliv och försöka undvika att få den med snor på.

 Behöver jag säga att ingen ville vara med och leka?

Jojo du måste visa mig hur man pimpar en cigarett, du kan ju det där med bling bling och jag vill gärna kunna röka som en sann fashionista!

image293

Kommentarer
Postat av: Jojo

jag tror det är dax för ett gäst inlägg från Jojohannamalmberg på din lilla blogg...dodododo

2008-04-07 @ 21:59:46
Postat av: maria

JAAA! Kan inte du gästblogga? Avslöja inga pinsamma saker om mig bara!!

2008-04-07 @ 22:07:34
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0