SVIKER NI MIG?

Mina läsare överger mig. De senaste dagarna har det känts ensamt på bloggen. Inga läsare och inga kommentarer, svikarfittor är ni allihopa!


Iaf. Gårdagen bjöd på en riktig karatefylla. Var på paparazzis modevisning. Precis när vi kom in plingade det till i mobilen. När jag såg att det var ett norskt nummer höll jag på att skita ner mig, när jag läste vad det stod höll jag på att skita ner mig ännu mer.

'Flotte ben du har'

Tittade runt i ren panik men han var inte där, hade kört förbi nere vid Nissan. Messade lite fram och tillbaka, tydligen hade jag en killer outfit? Tack din fule fan. Försökte bota min hjärtklappning genom att svepa en cider och en öl på okristligt kort tid vilket resulterade i en jävla dunderfylla. Fattar inte hur jag kunde bli så berusad på så lite? Blev ju inte bättre av att jag drack vin till maten på Café och sen beställde in öl och drinks.


Bäst var dock när jag besudlade en min väns herrbekantas bilruta med ett läppstiftshjärta och texten SEXY.

Sen sjöng jag en låt om Micke Laid för Petra och Jenny, besudlade en lekstuga och däckade i säng.

Nu sitter jag på Jennys balle (balkong) och väntar på att hon ska bli klar med tvätten. Känner mig som en man som väntar på sin fru! Nu kom min kvinna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, så pass?! Kul att du fortfarande får uppmärksamheten;)
Blir det utgång ikväll eller nöjde du dig med gårdagen?

2008-04-26 @ 16:10:20
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: n

denna blogg är mycket intressant må jag säga. även fast jag inte en jävla susning om vem du är.

2008-04-26 @ 22:32:40
Postat av: Emelie

Det klart vi sviker dig när du aldrig uppdaterar;)

2008-04-29 @ 15:45:25
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0