This feels great.

Jag har blivit uppsagd p.g.a arbetsbrist (FANTASTISKT, då har jag mina dörrar mot världen öppna, jag kan göra PRECIS vad jag vill).

Jag har tagit avsked av min gamla darling
(Han är inte längre personen jag lärde känna och jag mår bättre utan honom, i sommar kommer jag kunna ragga på oförskämt många turister.)

En släkting till mig fick en hjärtinfarkt
(Men han överlevde och kommer bli helt återställd och förhoppningsvis ha en bättre syn på livet!)

Jag har minus på kontot (Men Buddha sa att den sanna vägen till lycka är att stå över materialismens korrupterade spel och då jag inte äger ett piss lär jag ju vara lyckligast i världen!)


Ni kanske tror att det jag skrivit ovan är fullt av drypande ironi. Men nej.
Jag väljer att vara glad nu
.






Hur har er dag varit?
Och lek nu inte anonyma-Allans som bara stalkar sig in utan att skriva något. Nu vill jag veta hur ni mår goddamnit!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag glömde mina favorit vantar på bussen, jag åt för mkt godis på jobbet, fick inte kassan till att stämma, tv & Internet funkade inte till en början... - Men sedan kom grannen & fixade Internet, och så länge Internet funkar kan jag inte va deppig? pussssssssssss

2008-04-02 @ 23:12:21
URL: http://www.hararmittliv.tjejsajten.se
Postat av: carro

Det blir inte bättre än man gör det så min dag har varit alldeles jävla fucking great! ...trots regn, kyla, noll pengar och 9 timmar på ett ett sjukt tråkigt och omotiverande jobb.

2008-04-02 @ 23:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0