Uöööhh.

Jag mår illa som en pregnant lady. Har smällt i mig 3 portioner mousakka och en halv cola till frukost. Jag undrar vad en kostrådgivare hade haft att säga om mina matvanor? Jag ska anmäla mig till du är vad du äter. Anna Skipper verkar vara en dryg fitta men jag gillar henne ändå. Kanske känner samhörighet?

Jag har varit lite ful och skitit i att gå till jobbet i tre dagar nu. Inte ens sagt ifrån att jag inte kommer in. Konstigt att ingen hört av sig och skällt på mig? Istället för att sitta på ett rövkontor ska jag idag reda ut allt med a-kassan och sen ska jag slappa i solen och ikväll blir det tjalalala.. Jag kan nog vänja mig vid att vara arbetslös!


Vart bor ni och har ni sol?
I Halmstad har vi nästan 20 grader.
Sug på den era jävla norrlänningar!

image328

Min favoritsommarbild.
Denna fantastiska kväll som slutade med en båtutflykt och nakenbad långt ute på havet.
Och en baksmälla med touch av sjösjuka och kallsupespya.
Ahh excellent som Mr. Burns hade sagt om han varit med.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Men vad fan, om du ska sluta jobba kanske du kan komma hit och skriva mina tentor åt mig? Eller iaf ta varannan??
Så att jag också kan få sitta ute i solen i san dekadens anda...

2008-04-23 @ 13:12:56
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: carro

I växjö har vi jääävligt fint väder men jag är en chicken som inte vågar skippa jobbet så där hålls jag om dagarna.. Är inte lika cool som du med andra ord.

2008-04-23 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0