Ut ur garderoben,

Jag ska berätta en liten hemlis för er.
Jag älskar Elvis. Älskar hela konceptet med Elvis. Har ni sett en konsert på Tv eller något? Om jag kunde få välja en sak i hela världen hade det varit att få män att skrika efter mig som tjejerna skrek efter Elvis. Tror inte det fanns ett par torra underkläder någonstans efter en Elvis-Konsert. Snigelspårens mästare.

Nu måste ni också dela med er. Har ni en crush på någon som egentligen är rätt o-cool? Typ Ernst Kirshtheiger, Harald Treutiger eller varför inte Patrick Ekwall (hahahaha)?




I'd do you for a dollar.

Kommentarer
Postat av: carro

Oh, Elvis was hot! Har varit sugen på han sen jag gick i trean och hade flera av hans LPskivor. Har även jordens crush på Jim Morrison (the doors u know). Även om han var en sunkig och otrevlig alkis med smutsiga skinnbrallor och sjuk kvinnosyn... Hottie. Är något visst med bad boys.

2008-04-18 @ 18:58:31
Postat av: Maria

Haha jag har en killkompis som en en exakt replika av Jim Morrison. fast snyggare ;) Ska jag fixa ihop er?

2008-04-18 @ 19:21:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0