Välkommen tillbaka!

Jag fick ett ryck av blogg nojja igår och lösenordsskyddade min blogg. Det kanske ni inte ens hann märka hehe. Men jag kom på hur viktigt det är att kunna stå för det man säger (alt. skriver).

Min dag har väl inte fått en perfekt början om man säger så. Jag är pissigt sur på en person jag trodde var min vän. Men jag har hanterat det hela väldigt storsint! Jag visade inte en ynka antydan till irritation, istället ska jag läsa en förbannelse över honom som kommer förstöra hans liv. Så mycket mer effektivt!


Ikväll är det dags för min lilla dejt. Jag är inte nervös än men det lär väl komma. Jag har faktiskt inte varit på en riktig dejt med fika och sånt skit sen jag var 14. Och då var det med en kille som inte kunde sluta prata om Israel/Palestinakonflikten. Och jag som är VÄLDIGT politiskt insatt kände mig som en riktig vakuumskalle.


Nej nu ska jag börja jobba på förbannelsen!

image302

Den onda cirkeln är en oerhört inspirerande film tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du öppnade igen :)

2008-04-09 @ 17:23:12
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: maria

Ja jag kände mig inte som en hel människa utan min lilla blogg hihi :)

2008-04-09 @ 17:36:18
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se
Postat av: carro

Jag märkte minsann av att du skaffat lösenord och jag blev sjukt besatt av att komma in ändå. Spenderade säkert en timme på att gissa lösen men det gick inge vidare, så det är tur att du öppnat den igen - jag menar, jobbigt annars! Skämt å sido, I like your blog!

2008-04-09 @ 22:48:02
Postat av: Maria

Det är nog det gulligaste jag har hört :) Haha tack tack!

2008-04-09 @ 23:37:36
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0