Vårkänslor?

Har jag några Halmstadbor som läser? Och om så är fallet har ni tagit en promenad längs Laholmsvägen? Det är grym raggningspotential på den jävla gatan. 2 snubbar tutade på mig, en tredje körde upp brevid mig och frågade om jag ville ha skjuts och en fjärde jag är lite halvbekant med frågade om jag ville ta en fika.


Nu fick jag precis mail från en kusin i Australien jag inte ens visste att jag hade! Han kommer till Sverige i nästa vecka och vill ses, shit vad skoj. Jag sa att han kunde bo hos mig så jag hoppas fan att han är trevlig.

image295

Dagens låt:


Men at work - Land down under.
Tillägnas min nyfunna kusin!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ohh. Jag fick en massa nya syskon förra året i Korea, det är awesome!

2008-04-08 @ 16:05:35
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0