What a wonderful world.

Ibland vaknar man upp och känner att Gud har pissat en i näsan. Andra dagar vaknar man upp och känner sig som om man har blivit serverad en gyllene dag på silverfat av Jesus. Idag är en sån dag! Bra dag alltså.

Jag vaknade upp och såg att jag inte hade några som helst rena kläder. Rotade längst inne i garderoben och hittade ett par jeans jag inte använt sen jag var 17 för att de varit omöjliga att pressa sig in i. Till och med mina knän har varit för 'tjocka' för dem. Idag gled de på som en smäck! Insåg dock att de var fula som fan så jag beslutade mig för att dra på mig mina obehagliga Acne-byxor. Och i dem hittade jag mitt älskade läppglans som jag trodde att jag supit bort! Jag kände lipen i halsen av lycka, jag ÄLSKAR det läppglanset!

Sen damp det ner en förseninsgavgift på min elräkning. 2400 spänn. Då blev jag sur och ringde och beklagade mig för mamma. Hon var på strålande humör och erbjöd sig att betala hela räkningen! Kom till jobbet och loggade in på internetbanken. Då hade min kära far fört över en summa pengar till mig. Gott mos!

Mamma kom upp med en liten god lunchlåda till mig på jobbet, jag som trodde att jag skulle svälta hela dan. Men icke, jag är mätt och belåten. Och nu ska jag snart hem och slappa lite, sen blir det myskväll.

Jävligt sjysst dag än sålänge!

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: carro

Jag trodde jag hade haft en bra dag men din tar priset.. Surt.

2008-04-15 @ 19:09:43
Postat av: carro

Jag trodde jag hade haft en bra dag men din tar priset.. Surt.

2008-04-15 @ 19:09:54
Postat av: sandra

Maliiiaa ge mig en tiiaa, du jag har haft en BRA dag Jenny har färgat mitt hår fantastiskt fint:) Jag är såå nöjd!! Sen det här med cashen suger rööv har tjänat 1800 :- för lite så jag ligger minus denna månaden FANTASTISKT kul eller inte men sen tänker jag på dig så blir jag glad! Pusspuss puss MJAU

2008-04-15 @ 22:40:01
Postat av: msJulia

Men vad fan...? Jag har varit hos vetrinären med en av mina vovvar idag. När jag bokade tiden sa de två tusen spänn för att dra ut några tänder. Idag när jag lämnade henne sa de 3000, fan... Jag drar ut tandjävlarna själv, tänkte jag.

2008-04-16 @ 11:02:03
URL: http://msjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0