You've been canonballed!fr

Nu är det som såhär va. Jag utmanar er alla att göra listan som följer nedanför. Och gud nåde er om ni inte gör den.


Ögonfärg: Grönmelerade
Hårfärg: Ljusbrun egentligen men nån konstig blond nyans just nu.
Favoritplagg: Klänningar.
Favoritpryl: Min mixer.
Vem hade du helst blivit strandsatt på en öde ö med: Sawyer från Lost. Han kan det där.
Om du bara hade en dag kvar att leva hade du passat på att: Göka tills man blir blå.
Om du fick välja en talang hade det varit: Att kunna sjunga som Josh Groban fast i kvinnlig version.
Favoritplats på jorden: Pelister.
Om du fick byta kropp med en person för en dag hade du valt: Marilyn Monroe. När hon levt alltså. Så man inte blir ett ruttet skelett.
Om du fick ha snopp i en dag hade du: Gjort helikoptern & legat med någon. Lekt runkbulle för att fatta tjusningen kanske?
Om du fick göra en valfri gratis, riskfri plastikoperation hade du: Fixat näsan.
Din favoritdisneyprinsessa: Belle i skönheten och Odjuret.
Din perfekta dejt hade sett ut som följande: En dag på stranden och en natt i sängen.
Om du fick ta över en blogg skulle det vara: Om man får ta över personens liv också hade det blivit www.glife.se/nadinemperio <- LÄNK.
Om du fick misshandla någon och komma undan med det hade du bankat skiten ur:
Jessica Alba. Hon stör mig.
Om du fick välja mellan en miljard och din drömman: Min drömman. Gary Oldman. Han har nog ett par mille att dela med sig av så valet är rätt lätt.
Hade du hellre suttit i fängelse i 3 år eller varit tvungen att ha sex med Bert Karlsson morgon och kväll i ett år: Jag blir hellre butchad av radikalflator i fängelset än lever som en fri kvinna med Bert flåsandes på mig.


DO IT. Och glöm nu för fan inte säga till så jag får läsa era kreativa svar. Kyss.


image292

Du och jag Gary.
DU&JAAA.

Kommentarer
Postat av: NN

nu har jag gjort den du ;)

2008-04-07 @ 18:40:11
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: Jojo

Gary Oldman!! han e en gooing... helt fantastiskt Dobar Dan -snygg! och nej marre, bellan e inte en av*pip*ning...haha.. det va en gång en svenskmakedon, en svenskzigenaredansk(ingift dock men ville va lite cool) och en buske i gunillaparken... mer behövs ej sägs, men bellan släng dig i väggen...

2008-04-07 @ 21:56:15
Postat av: maria

Haha ska jag pissa på honom menar du? Jag tror fan inte det va!? :P

2008-04-07 @ 22:06:53
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0